صفحات

دیباچه

مادران پارک لاله/اسلو(حامیان مادران عزادار ایران/اسلو)در تاریخ سوم بهمن 1388 در اسلو برای حمایت و همراهی با مادران ایرانی شکل گرفت و تا امروز با همه ی فراز و فرودهای خود و تا روز تحقق خواست مادران پارک لاله در ایران ادامه خواهد یافت

اجازه برگزاری هیچ مراسمی نمی دهند


فرشته قاضی : هاله سحابی در جریان تشییع پیکر عزت الله سحابی جان باخت و خانواده اش به "روز" گفتند که اجازه برگزاری هیچ گونه مراسمی برای هاله و عزت الله سحابی را ندارند.
خانواده های سحابی و شامخی تصمیم داشتند امروز مراسم ختم عزت الله سحابی و دخترش هاله را با هم برگزار کنند اما دستگاه امنیتی از این امر ممانعت به عمل آورده است.
همزمان گزارش ها از فشارهای شدید بر خانواده سحابی حکایت دارد فشارهایی که انان را ناچار کرد هاله را شبانه در بهشت فاطمیه روستای گلندوک لواسان و در حضور انبوه ماموران امنیتی به خاک بسپارند.
اعضای خانواده، نزدیکان و شاهدان عینی جان باختن هاله سحابی و خاکسپاری شبانه او و همچنین خاکسپاری پیکر عزت الله سحابی در مصاحبه با "روز" از این فشارها پرده برداشته اند.
عزت الله سحابی از روز نهم اردیبهشت و به دلیل سکته مغزی به بیمارستان منتقل شد او یک ماه گذشته در کما بود و ساعت 2 و ده دقیقه بامداد سه شنبه در گذشت. دیروز و در جریان تشییع پیکر این فعال سیاسی، دختر او جان باخت




http://www.madaraneparklale.com/2011/06/blog-post_3900.html